La FUNDACIÓ PAULINO TORRAS DOMÈNECH gestiona aquesta pàgina web i utilitza cookies i tecnologies similars (en endavant “Cookies”). Algunes Cookies són necessàries per fer accessible aquesta pàgina. Altres Cookies ens permeten analitzar i mesurar les audiències i el tràfic de la pàgina web. Les Cookies també són utilitzades per mostrar la publicitat que és més rellevant pels seus interessos ("Cookies Publicitàries basades en interessos”), tant per nosaltres com pels anunciants i col·laboradors. Pot acudir a “Panel de cookies” més avall per revisar el tipus de Cookies que fem servir tant nosaltres com tercers que puguin instal·lar “ Cookies publicitàries basades en interessos” en aquesta pàgina.

Les cookies són petits arxius que algunes plataformes, com les pàgines web, poden instal·lar en el seu ordinador, smartphone, tableta o televisió connectada, al accedir a aquesta pàgina. Les seves funcions poden ser molt variades: emmagatzemar les seves preferències de navegació, recopilar informació estadística, permetre certes funcionalitats tècniques, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació o preferències d’un usuari o el seu equip fins al punt de que, en ocasions, depenent de la informació que continguin i de la manera en que s’utilitzi el seu equip, de poder reconèixer-lo. Una cookie s’emmagatzema en un ordinador per personalitzar i facilitar al màxim la navegació de l’usuari. Les cookies s’associen únicament a un usuari i el seu ordinador i no proporcionen referències que permetin deduir dades personals de l’usuari. L’usuari podrà configurar el seu navegador per que notifiqui i rebutgi la instal·lació de les cookies enviades pel lloc web.

Les cookies Publicitàries basades en interessos són utilitzades per recollir informació sobre la seva activitat de navegació per tal d'analitzar els seus interessos, mostrar anuncis dirigits en aquesta pàgina web o en altres llocs, i per mesurar l'efectivitat dels anuncis. Aquestes cookies Publicitàries basades en interessos podran ser incrustades per nosaltres, pels nostres anunciants i per altres usuaris que s'enumeren a continuació. Les cookies de les xarxes socials i altres eines li permeten connectar-se o interactuar d'una altra manera amb les pàgines web de les xarxes socials i les seves ofertes, i poden seguir les seves activitats i interessos. Les cookies Publicitàries basades en interessos són automàticament activades a la nostra pàgina web pel que fa navegui.

NOM

DURADA DEFECTE

FINALITAT I DOMINI

__ut__utma, __utmb, __utmc, __utmz, _ga, _gid, collect

2 anys a partir de la configuració o actualització

Google Analytics, permet analitzar el trànsit de la web i obtenir estadístiques de navegació. Més informació.

_gat

Caduca en finalitzar la sessió

S'usa per limitar el percentatge de sol·licituds d'Analytics

ja_purity_ii_tpl

Caduca a l'any

Aquesta galeta és un template de Joomla.

Caduca a les 24h

_twitter_sess, external_referer, guest_id, personalization_id

Caduca en finalitzar la sessió

Twitter, recopila dades anònims relacionats amb les visites de l'usuari al lloc web, com el nombre de visites, el temps mitjà emprat en el lloc web i les pàgines carregades, amb l'objectiu de personalitzar i millorar el servei de Twitter.

VISITOR_INFO1_LIVE, use_hitbox, and PREF

Caduca en finalitzar la sessió

"PORTAL DE COLÒNIES D'ESTIU:

Barllo (_barllo, PHPSESSID

* .inscripcion.online "

Durada per defecte: varia, però està en alguns casos 2 dies i en altres fins que es tanqui la sessió, és a dir "indefinida"

INSCRIPCION.ONLINE és un servei de IMASDEWEB per al portal de colònies. El empra el programari instal·lat a INSCRIPCION.ONLINE per saber si l'usuari que visita el portal s'ha identificat o no com a usuari registrat.

MÉS INFORMACIÓ SOBRE ELS TERMES I CONDICIONS LEGALS DEL SERVEI IMASDEWEB

La FUNDACIÓ PAULINO TORRAS DOMÈNECH, utilitza Google Analytics, un servei analític de web prestat per Google, Inc., una companyia de Delaware l'oficina principal a 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View (Califòrnia), CA 94043, Estats Units ( "Google"). Google Analytics utilitza "Cookies", que són arxius de text ubicats al seu ordinador, per ajudar al website a analitzar l'ús que fan els usuaris del lloc web. La informació que genera les Cookies sobre el seu ús del website (incloent la seva adreça IP) serà directament transmesa i arxivada per Google en els servidors d'Estats Units. Google utilitzarà aquesta informació per compte nostre amb el propòsit de seguir la pista del seu ús del website, recopilant informes de l'activitat del website i prestant altres serveis relacionats amb l'activitat del website i l'ús d'Internet. Google podrà transmetre aquesta informació a tercers quan així li ho requereixi la legislació, o quan aquests tercers processin la informació per compte de Google. Google no associarà la seva adreça IP amb cap altra dada de què disposi Google. Vostè pot rebutjar el tractament de les dades o la informació rebutjant l'ús de cookies mitjançant la selecció de la configuració apropiada del seu navegador. Per conèixer més informació fer clic sobre el tipus de cookies que utilitza google.

Cóm puc configurar les meves preferències?

Microsoft Internet Explorer
Safari (Apple)

Sants, 14-16 principal
Tel.: +34 93 363 38 25
info@fundacionpaulinotorras.org

Copyright © 2019 Fundació Paulino Torras. Tots els drets reservats.